آموختن Multi Media Builder

آموختن برنامه‎ی چند رسانه‎ای Multi Media Builder

آموختن Multi Media Builder

آموختن برنامه‎ی چند رسانه‎ای Multi Media Builder

سرآغاز

بسم الله الرحمن الرحیم 

سلام دوستان . هدف از احداث این وبلاگ اینه که دوستانمون رو در جهت ساختن AutoPlay یا Autorun هاشون با این برنامه مولتی مدیا ساز آشنا و کمک کنیم و متعاقبا کمک بگیریم و در کل بیاموزیم !  

البت ، ناگفته نماند که من این مطالب رو در یک محکمه‎ی ایرانی دیگر نیز قرار داده‎ام ، ولی چون گفتم که بهتر بود ، برای اینکه این مطالب ، هم همه‎گیر باشه و هم خصوصی‎تر ، تو این وبلاگ قرار بدم .

 

دوستان ، چون قسمت های آموزشی به صورت مجزا در این وبلاگ قرار داده شده اند ، پس امکان نظر دهی در آنها نیست ، اگر چنانچه دوست دارید که نظرات سازنده و انتقادات گیرایتان را با من در میان بگذارید و اشکالات نوشته هایم را پیدا کنید ، حتما یا در اینجا نظر دهید یا اینکه به این ID من نامه ارسال کنید . در ضمن لطفا در حین ارسال نامه ، حتما ، صددرصد عنوان نامه را چنین بنویسید (چرا که نامه های زیادی به آدرس پست الکترونیکی من همه روزه ارسال میشود)   

آدرس پست الکترونیکی من :

Gahir_Marufiazar@Yahoo.com

عنوان نامه ای که میخواهید بفرسید : 

MMB-Gahir Help\User Comment Mail


با تشکر از بازدید‌ها و بزرگواریتون : 

قاهر .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد